Завершен еще один трудоемкий этап по улучшению звучания сайта! Теперь HQ BTM Player работает напрямую с базой данных — атрибуты треков вносятся в таблицу, плеер считывает их автоматически. Но главное, что скрипт плеера теперь загружается на сайт с помощью относительно простой программы, тогда как до этого он грузился с помощью внешнего плагина (многофункциональной программы у которой использовалась только небольшая часть ее потенциала). Звук при этом, естественно, страдал.
Те, кому интересны нюансы компьтерного звука, могут еще раз сравнить звук обновленного плеера БТМ с оригинальным плеером Вордпрес здесь. Эстеты и владельцы удачных с точки зрения звука компьютеров и операционных систем могут оценить здесь еще более тонкую разницу между воспроизведением на сайте и напрямую в браузере.
Если вы обнаружили на сайте ошибки, пожалуйста, сообщите о них здесь.
A small bug found on the page, using the latest Google Chrome browser on Mac OS. Using the HQ player, it is not possible to skip between tracks. Clicking on a future track simply plays the first one in the list.
Hi Sina and thank you for your response!
I tested the player on https://app.lambdatest.com with latest Mac OS Sequoia and Chrome 131 — everything works there as it should be. Please suggest the Mac OS and Chrome version you are using.
Sina, probably it was the cache issue. I forgot to change the version in the JS file I was editing, so some browsers could use the old one stored in the cache. I fixed it, try skipping between tracks now.
Unfortunately the problem persists: https://www.awesomescreenshot.com/video/35160592?key=f875eb4618925b8b43033c3344c32ddc
Sina, could you open Chrome dev tools «ctrl+shift+i» (https://developer.chrome.com/docs/devtools), click on «Console» then refresh the BTM page first by pushing «ctrl+r» (soft page reload) then by «ctrl+F5» (hard page reload, purging all the cache) and see if any errors appear in the console window.
I tested everything, I found that in incognito, skipping the tracks works. Therefore it must be related to a browser extension, or perhaps the fact that my settings automatically translate the site into English on page load.
https://www.awesomescreenshot.com/video/35366494?key=b8316fc3563c213b9cf343a59d6a79b2
Regardless, it seems the problem is not with the site. Thank you
Ok and thanks for the video!